1a april

Tina du kan låtsas att du inte gick på mitt välgenomtänkta aprilskämt men varför började du isåntfall nästan grina när jag sa att matte-lars hade tröttnat på oss? Just precis! Idag har jag lurat många många många. Varför har jag inte uppskattat den här dagen mer tidigare år? Underbart tillfälle att lura alla dumma jävlar här i världen. Synd att dagen snart är över.

Nåväl, har värre problem just nu. Nyss hörde jag lillebror nynna på "Snälla, snälla snälla snälla" (melodifestivalen ni vet).. Och när jag frågade varför så svarade han enkelt "den är bra". What's wrong with you man! Och tidigare när jag och syrran målade naglarna så frågade han om vi kunde måla hans naglar också, och efter det satte han sig och stickade.. Jag måste leta upp en kille som kan fixa lite struktur på grabben snarast. 

Sofie

Jag är jävligt glad över att vi är sams nu, skiter i vad alla andra tycker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan hjälpa honom!

2009-04-01 @ 20:28:40
Postat av: tina

snälla låten är bra. sluta!

2009-04-02 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0