ÄNTLIGEN

Nu har tina och elin lämnad landet. Finally! En veckas firande börjar idag. Och eftersom fanny bloggar lika ofta som ekeby gör mål (kan passa på att tracka dom så mycket som möjligt nu när det skiljer x antal mil mellan mig och tina) så lämnar det mig och olabandola kvar att hålla bloggen uppe. Så ola, dags att höja standarden.
 


Igår åkte jag, eldhan, tina, elle och annelie till gräsö för att fira jules. Började med att ms eriksson körde hem oss i hennes bil, trodde att det skulle vara en nära döden upplevesle men hon var riktigt duktig. Vi hade roligt, trevligt och allt där till. Jag märkte också att jag inte klarar av pressen i "med andra ord" speciellt bra haha, men det var ändå kul!

Jag har egentligen mer att skriva om, men kom på att jag måste sola 24/7 nu när systrarna ekeby är i spanien.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0