är det inte en förtjusande dag vi har fått idag, idag, idag, idag?

drar mitt strå till stacken för att trotsa klagomålen om oaktivitet

vilken dag, satt i solen like forever med eldharn the one, en cigg och årets första glass, kanoners. När så en stackars liten mes till kille kommer ut genom dörren vi satt och schtekte vid skriker elin rakt ut av skräck, och när jag vridit mig av skratt frågar jag varför hon blev rädd och hon svarar då "det var så oväntat". 1 bara för att jag inte skrek mig hes av rädsla betyder inte det att jag satt och stirrade på dörren och var bara så förberedd på att just han skulle komma just då 2 hur oväntat kan det vara att en elev använder en av skolans utgångar liksom

så vad passar bättre än ett grotesco citat en dag som denna: är det inte en förtjusande dag vi har fått idag, idag, idag, idag?    / f to the est


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0