Be cool stay in school

Sitter i skolan och lyssnar på fannys ljuva stämma när hon kollar brukskatalogen från 2005! Vad har man för val när lektionen börjar 14.00? Hur som helst, fantan började just klaga på mina underbara ordspråk/förkortningar. Så tänkte skriva ner lite användbara förkortningar nu när man inte har en klocka hängande över axeln.

Mtf: Motherfucker
Dp: Desperate housewifes
Gp: Gossip girl
Bw: Besserwisser

Och nu när jag ändå är inne på förkortningar så kom jag att tänka på Gimo. Måste fan vara smeknamnens hometown. Hur lyckas man få så många "respektingivande" smeknamn på samma lilla ställe? No offence Rager, Heffa, Haggis, Hejnz, Bebin, Brallan osv men tibia/livet i allmänhet har tamefan drabbat den staden för hårt. Översättningar:

Brallan: Förstora byxor på hockeyn kan framkalla obehagliga konsekvenser som detta.
Bebin: Bebis, ungdom
Hejnz: Ketchup, inte så respektingivande
Haggis: Fårmage? Make sense..
Heffa: En elefant
Rager: Tror ingen någonsin haft någon aning om varför

Nu hittade mina grymma classmates en bild som bör spridas snarast, mannen som uppfann unibrow, vars största misstag var att välja att vara med på klassfottot 2005/2006! Bilden kommer upp så fort som möjligt 

Softie


Kommentarer
Postat av: David

Rager uppkom för jag var en sån hunk när jag var yngre! ärligt talat så får du fråga zanke varför jag KALLADES så.. jag vet faktiskt inte.

2009-04-16 @ 14:33:09
Postat av: Bebin

jag är väl inte så ung ändå?

2009-04-16 @ 16:10:31
Postat av: Heffa

vadå elefant? det är ju heffaklumpen. alltså det här var ju inte kul sofie, du borde skämmas!

2009-04-16 @ 16:10:58
Postat av: David,

Andreas, är inte heffaklumpen en elefant då? ditt jäkla kolli

2009-04-16 @ 17:09:24
Postat av: Soffan

David: "Kallades" in my ass! Bebin: Jo. Och Heffa: jag tänker inte skämmas för att jag talar om sanningen! David igen: Heffaklumpen är faktiskt ingen elefant, så du får tyvärr äta upp dina ord :/

2009-04-16 @ 17:20:02
Postat av: ellan

"heffaklumpen är ju en cp störd på hittat figur" ahhahhahaha detta är kul, och det är bara sofie och tina som förstår nananna

2009-04-16 @ 17:45:08
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/
Postat av: David

Så du tycker fortfarande jag är hunk Sofie? Om det inte är en elefant, vad är det då? ett lejon kanske?

2009-04-16 @ 19:42:21
Postat av: Sofie

Haha Nu ska vi inte överskatta oss själva här lilla david! Och jag vet inte, men de elefanter jag har sett är inte rosa iallafall. Man kan ju undra vad du går på för något egentligen..

2009-04-16 @ 21:34:38
Postat av: olabandola

David går på bromo

2009-04-17 @ 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0