dagens bästa försök till aprilskämt än så länge

sofie - "tina vi har ingen lektion" och ler fånigt utav bara faaaaan.
jag - "nej men jag har ju sovmorgon så" oförståendes
sofie - "jaha, ja men vi har ingen matte heller" tappert försök att rädda situationen
jag - "varför inte det?"
sofie - "nej men han sa att han inte orkar med oss längre"
och sen, efter några spända sekunder börjar hon med "april april nananan"

vad i helvete. ska man luras så får man väl försöka luras ordentligt iaf. jag skäms å dina vägnar

tina

Kommentarer
Postat av: Ragge

Man måste ju luras med sånt som är värt att luras för, inte typ "kolla en kossa utanför fönstret!!!" :D

2009-04-01 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0