epic fail azååå


MMMMM va länge sen det var olabandola skrev ett inlägg, så nu är det dags igen.


Fredagen va lika med :  02:20 bussen är fan underskattad!
Men sätt er fan inte längst bak omringad av alunda människor, så länge ni inte vill lära er varenda ramsa i hela världen.
Värst av dom alla är fan Ragnar, han verkar vara en riktig evul när det gäller ramsor, så fort han fick syn på ett bekant ansikte så var en ramsa om den personen genast igång.

sås ja, min käre kamrade ligger på sjukan och blindtarmen har gått i tusen bitar, som jag brukar säga allting kan gå itu, men en blindtarm kan gå i tusen bitar. såsja krya på dig dudeman nu är du av med världens onödigaste kroppsdel iallafall.

Seriöst blindtarmen är fan det onödigaste som finns, men om jag mina biologi kunskaper inte svikt mig så har den tidigare varit till nytta för någonting, då kanske inte benämningen blindtarmen var den rätte.


Kan ju försöka vara lite rolig också även om bara ragnar läser den här bloggen.

Vad är det likhet mellan en flickvän och en blindtarm?"
"Den orsakade dig en himla massa smärta, och när den väl var borta så upptäckte du att du behövde den inte i alla fall."


Asså helvete världens roligaste film.
EPIC FAIL SÄGER JAG BARA!




Spola fram till 01:20 då börjar det bli allvar!






Tackar för mig, och vill tipsa er om sidan http://omegle.com/ Där du chattar med randoms! skit kul!


/Olabandola

Kommentarer
Postat av: Ragge

Underbart att se dig aktiv. Och jag gillar att sjunga okej?! Tycker du är lite hård mot mig nu.. Men du är söt endå ola! :**

2009-04-22 @ 23:44:54
Postat av: ALICIA - shopping & foto

hej! ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-04-23 @ 00:17:48
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Soffan

Kan ragnar sluta ragga :D och klippet funkar inte längre! damn it

2009-04-23 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0