I THOUGHT YOU SAID SUMMER IS GOING TO TAKE AWAY THE PAIN

yo yo yo

jag har nyss lagt ut en annons på blocket på en skinnjacka till ett sjukligt överpris. men det är slutsåld och eftertraktad och då är folk villiga att betala mucho dinero!!!

annars kan inte jag vara med på gymdag imorgon för jag ska in till staaaden och handla möbler till min systers nya lägenhet och kankse norpa åt mig en ny jacka eftersom jag säljer min!

nu hoppas jag på att lite oväntade pengar kommer skramla in på mitt konto!
och att det blir någon form av fest imorgon.

mat, film + vin hos Åsa hoppas och tror jag är spikat.
sen på fredag ska Abbe bjuda mig på fiiiiiin mat. Gotti.
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0