let me sign

å! vad verkligen ingen skriver längre.

jag har varken tid eller lust. eller jag har egentligen all tid i världen, vem försöker jag lura, för jag tänker inte, även hur mycket jag skulle behöva, skriva min labbrapport, göra klart loggboken eller skriva klart en artikel.

jag lyssnar mycket hellre på let me sign med robert pattison(tack mickie för tips!).
borde egentligen inte eftersom jag, blödig som jag är, grina varje gång(till något överdrift) men jäääävlar.
mycket värre än idol-derun(ja han där blinda som sjöng airplane..) när jag grina i flera minuter efter han sjungit.

jag pallar inte sånt här. eller säger som tidigare idag.
"det var så oväntat"

äh, idag har jag iallafall käkat första glassen för året med fansan!
och städat på björnvallen i 2 timmar.

MEN söndag blir det spanien.
Och abz, <3<3<3<33<3<<33<<33<3<3<3<3
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0