med hjärtat i halsgropen efter champions league matchen


som elin nämnde så är det här inte riktigt "the place to be" för tillfället. men tro mig. vi kommer tillbaka.
bara inte riktigt i grupp, just precis nu. en och en, lite då och då.

förövrigt så trivs jag på mitt nya jobb, och jag tycker att mina arbetskamrater är ena riktigt schysta katter.
idag ringde jag till bengt-göran och anna andersson (LÄGG MÄRKTE TILL DOM OTROLIGT INTERNATIONELLA NAMNEN)
deras telefonsvarare lätt såhär "this is the anderssons, we can NOT receive you call right now.." med en såndär extrem svengelsk brytning. minst 80 bast.
woah, störtsköna.

annars tycker jag att robert pattisons låt kan jämföras med en katt som får akupunktur.
meaning suger stenhårt..

tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0