"men hon kanske inte har någon hud på andra sidan"

Nu håller jag på att packa förfullt inför resan imorgon. Annars har jag kollat på match idag när vi vann(woho), hängt med ax och softie och sen dragit till jules där även elle och annelie kom! Det var as kul och as god mat! Nu sitter jag här och funderar vad min lilla pojkvän håller hus/gör. Hoppas han har deckat!

Jag ska bara packa i det sista och sen gå och lägga mig! Sen imorgon klockan 12 drar vi mot arlanda och planet lyfter 3! Flygrädd som jag är har jag gått och jämrat mig över det här i flera dagar nu, men det går nog bra.

Stegräknaren är med, kläder för lite varmare väder, fotbollspjucks är med och ipod.
kom igen, kom igen!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0