mmmmm

mmmmmmmm va jag njuter av min nya energikälla.
Likt en väldigt stark ikea lampa lyste den precis upp min otroligt sega torsdagskväll.
Eftersom vi gör allt vad vi kan för att förolämpa varandra på den här bloggen så tänkte jag ge mig
på det, ta det inte personligt utan njut istället av vad FANNY har lämnat för spår i sin dagbok
på lunarstorm:
Skrivet
"Fre 26 nov 2004 20:42
GaaH!! jevlarr va längesen d va ja biktade mig i dagboken då, men nu e ja tebax!!fredagkväll å här sitter ja å degar.."
En helt vanlig fredag för en helt vanlig 13 åring.

Lyckligt är det inte bara Fanny själv som får lida för detta, utan för att bevisa de övriga skribenternas intelligens så tänkte jag saxxa lite ur Fanny dagbok!
"Sön 3 Juli 2005 19:51
Hört från Sofie:
Sofie: Är det plank runt Krutan eller?
 Jag: Eh, nej, varför skulle det vara det?
 Sofie: Varför heter det planka in då?"


18:e September 2005 skriver fanny ett till dagboksinlägg där hon sammanfattar krutan:
"Krutan: Måste.Sluta.Supa. [Håll käften Oskar] Men musiken va asskön Gugge. Men arslet frös till is så fort man var utanför dansgolvet och jag fick senap på armbågen, annars alltid lika underbart."



Tackar fanny för energikällan, fanns mycket gott att snaska i sig i din dagbok.
Underbart.
Men man måste ju bjuda på sig själv och det har du tamefan gjort!











Helt jävla underbart.


/Olabandola - Eran hundskit i vårsolen

Kommentarer
Postat av: RAggy

Sofie är sig lik! hahaha

2009-04-02 @ 22:02:56
Postat av: sofie

haha jag tycker fanny är sig lik :D

2009-04-03 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0