This is the first day of my life

Har inte varit såhär trött sen 1998. Är helt slut. Men det är lov så det gör mig ingenting! Igår så handlade jag med malin, kom hem runt sju, då Fanny var helt galen och ville till krogen till vilket pris som helst! Men jag var inställd på att ta det lugnt så tänkte att det skulle bli så också. Men det blir inte alltid som man tänkt sig, och senare gick jag hem till Jenka. Vi började dricka där, och sen så kom Tommy och co dit också. Det hela slutade hos Mike med att en öl sprängdes i luften. Sweet as hell.

Idag så gick jag och mina homies till sandika för att grilla. Det var inte jobbigt att gå dit, inte jobbigt att grilla, inte jobbigt efter den 1a km hem men sen.. Fyfaaaan, känns som att jag sprungit marathon. Inte för att jag vet hur det känns men om jag någon gång kommer göra det så kommer det tamigfan kännas såhär! Nu ska jag kolla på patrik 1.5 (ny) med malcom och jokern, får se om den är så bra som man kan tro.

Detta var lite värdefull uppdatering om the first day of easter celebration!
Softie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0