The quiz

Imorgon är sista dagen på jobbet!!!!!!! (yippiekayey motherfucker) Jag må ha klagat mycket över det tidigare utan anledning, men nu ska det verkligen bli så skönt. Så grymt skönt. Sen är det mindre än två veckor tills skolan är i gång igen. Åh vill inte att detta underbara lov ska vara över. Jag har gjort en hel del nya grejer den här sommaren, och en hel del gamla. Men den har varit underbar. Jag bryr mig inte ens om att det regnat, för dom dagarna med sol har vägt upp det. Jag har så kort minne så kommer solen lysa nu i några dagar till så kommer jag inte minnas regnet förens någon bitter man kommer ta upp det nästa gång. Jag kommer inte ihåg vad jag ville skriva från början längre så, hur som,

Vi ses i sommar! I ÖREGRUND! I MORGON! PÅ BÅTVECKAN. Hallelujah 
Softie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0