en applåd för england

som vi alla vet, hör och häpna, snöade det i england för ett par dagar sen. (ca 1,5 vecka kanske) till att börja med blev allt, och då menar jag verkligen allt, inställt! inga flyg, inga bilar ute på vägarna, inget öppet, alla stannade hemma, you name it.

okej. tänker jag, det är konstaterat sen länge att det är puckon vi pratar om. men att dom inte ens kan hålla landningsbanan ren är väl att göra sig själva till åtlöje som aldrig förr. där trodde jag ärligt talat att "the botten is nådd" så att säga. men icke sa nicke, då rullar jag in på den här hemsidan, som är en blogg som uppdaterades i stort sätt varje minut om vad som pågick ute i "snöovädret". delvis rätt läckert, men vad är nu detta: 

lite tips om hur man går på en isig gata sitter aldrig fel..

"If you're facing an icy walk to work today, remember the Boston Globe's advice: waddle like a penguin."




det första man tänker på är att man ska gå på som en pingvin. jaja, det självklara valet. helt klart.
räck det inte med att dom alltid skämmer ut sig i eurovision song contest liksom?


signerat: tina (med way för mycket bussväntartid)

Kommentarer
Postat av: joel

jag vill gärna säga förlåt till elin för att jag försökte vara rolig när hon va på dåligt humör idag / mega

2009-02-13 @ 16:45:14
Postat av: soffan

mer pinsamt att du kollar på eurovision song contest tina

2009-02-13 @ 17:01:21
Postat av: tina

mer pinsamt att du inte gör det sofie

2009-02-13 @ 17:51:59
Postat av: Hård & Hårig

ESC äger, du vet ingenting om någonting sofie. I got your back on this one Tina!

2009-02-13 @ 18:20:12
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: tina

nämen titta vem som fått sitt förnuft till fånga och blivit medgörlig och mänsklig. det glädjer mig

2009-02-13 @ 21:52:23
Postat av: Hård & Hårig

När jag såg den där bilden så kom jag osökt att tänka på hur farliga zombies är. Och om man eventuellt stöter på en så måste man kunna döda den. här har ni en guide, som jag hoppas Olabandola kanske kan lägga upp? bild för bild.. skulle vara tacksamt!



http://www.fvza.org/zdefense2.html

2009-02-14 @ 00:03:52
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0