för att inte avslöja allt för mycket..

..kan jag ge er några alternativ av olabandolas, och jag försäkrar er att han finns med här. (jag inser uteslutningsmetoden säger sig självt i många av fallen, men vi kör ändå)

Jimmy Westlund

Henrik Sundell

Joel Siitonen

Sebastian Söderberg

Rasmus Owenius

Sebastian Mattsson

Johannes Lozán

Hannes Lagenius

Axel Johansson

Andreas Jansson

Viktor Johansson

Magnus Johansson

Daniel Hiding

Oskar Häggkvist

David Gustafsson

Jimmy Forsman

Alexander Engberg

Johan Ericsson

Daniel Cordoba

Gustav Cordoba

Niclas Östlin

plötsligt var olabandola inte så respektingivande längre, men för att göra det hela lite festligare kan vi ju ta en gissningslek.


lite vett i vintermörkret
 

signerat: tina

Kommentarer
Postat av: teh man

DET VAR GUSTAV CORDOBA!!!!!!

2009-02-02 @ 10:05:23
Postat av: Ragg

Haha, forsman är det säkert!!

Fan va för många randoms du lag till, men han är säkert nån av dem, haha.

2009-02-02 @ 11:18:24
Postat av: jules

alltså hha vafan? hälften av dom är ju typ randoms som det absolut inte lär vara

2009-02-02 @ 18:54:33
Postat av: olabandola

Jag ber jules hålla sig ur detta, för sin egen bloggs bästa.

2009-02-02 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0