hola, som man alltid säger när man kommer till kina resturanger..

1. olabandola var inte upp på björnvallen och tränade intrevall.. och hur vet jag det? för det första så sitter ola framför datorn hela dagarna och skulle aldrig orka intervallträningar och för det andra så är det stängsel runt planerna och vi vet alla att du har sett den där bilden på facebook och inte i vårt kära klubbhus.
2. jag tycker att olabandola har veknat. frågan är ju om han har nått här att göra längre om han inte skärper till sig. kom igen nu? c'mon! som jag skulle sagt om jag var lite coolare.

signerat: tina



vad är föresten grejen med att det inte finns några bokstavs-dekorations-alternativ nu förtiden? ALLT JAG VILL ÄR ATT SKRIVA I KURSIVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0