hõla!

Jasså tina tycker jag har tappat stinget och att jag har dålig humor.
Jag tycker tina har bra humor och har stinget.
Bara för att pigga upp tina lite tänkte jag att hon skulle få en lista
tänkte nämligen avslöja 50 sanningar om mig själv, eller får se hur många jag orkar med
min frukost som bestod av smulorna från en chipspåse och ett glas youghurt från 13 december gav mig inte den energin jag behöver för att orka skriva.

så Ola listar 50 sannningar:
1. Jag har tuppkamm
2. Jag har en kamm
3. Jag äter lamm
4. Jag kommer från början ifrån pungen.
5. Jag har ätit samma mat som en häst
6. Jag kan inte hoppa på ett ben ifall jag har brytit det benet jag hoppar på
7. Jag har drömt om att bli gatu-lamps designer
8. Jag har en radio
9. Jag tycker om blåbärssoppa
10. Jag har sett ett levande djur
11. Jag tar illa upp när tina är dum
12. Jag vet att island är en ö = jag kan politik
13. Jag kom precis på ett nytt ord för politik i kenny starfighter anda: boli-tik.
14. Jag har nästan redan nu gett upp att avslöja 50 sanningar
15. Jag tänkte precis "fan va ingen kommer orka läsa 50 meningar som börjar med -jag-"
16. Jag har suttit i en båt
17. Jag har suttit i en bil
18. Jag har suttit på en cyckel
19. Jag har kollat på tv
20. Jag tänkte precis fan vilka skööna sanningar
21. Jag har en plånbok
22. Jag har prem-acc
23. Jag satt och skrattade åt http://knowles.blogg.se/category/v-blogg.html igår.
24. Jag tycker inte tina har förstått att olabandola är en virtuell person
25. Jag tror Olabandola och personen bakom Ola är väldigt olika
26. Jag lägger ner vid 30 sanningar
27. Jag har lyssnat på musik
28. Jag är inte 3 år.
29. Jag har ätit en daggmask
30. Jag håller med tina om "vart fan har stil boxen tagit vägen"


sås, 30 snaskiga sanningar avslöjade, en del är sanna, en del är ren bullshit.
Eftersom olabandola endast existerar då han skriver på en blogg så är det otroligt
underhållande att läsa hur arg tina blir på mig, jag hissar och dissar, risar och rosar
men nånting har jag ju eftersom annars skulle dom ha bytt lösenord.
Svälj stoltheten and don't throw it up.
Nej nu ska ut å köra lite intervall träningar uppe på björnis.


Alla barnen ville vara vita utom olabandola, han sola. HEH


Olabandola - Eran myttare i sanningens sverige




Sen vill jag bara medella tina om att jag nu hittade hur man får fram "stil" boxen, du trycker där nere till höger, på "ändra redigerare". tina, you owe me one!

Kommentarer
Postat av: Raggy

Noway, har du prem? :D

2009-02-20 @ 16:53:06
Postat av: fancy

hahah, ola sola, dagens rim

2009-02-27 @ 10:24:33
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0