inferno

Hola a todos los lectores! Olabandola aquí para escribir un poco!

Det börjar bli torrt med inlägg och även med läsare, har ni tappat stinget giiiiirls?
Eller är ni bara sjuuuuuuuukt taggade på att dra till de varmare breddgraderna?
Inte helt fel, även jag har bokat resa visa nazar några gånger, funkar bra dock flyger
dom sina plan genom andra mindre lokalaflygbolag och
 kan därför medföra vissa förseningar, men jag önskar er all lycka!

Det ryktas om att mrs F här på bloggen deltog i winter vs hell, kan någon annan bekräfta?

hur som haver, jag har blivit kontaktad på min mail av hård&hårig, som driver bloggen
 illest.blogg.se, han bad mig framföra följande:
___________________________________________________________________
Från: HÅRD&HÅRIG ([email protected])


Skickat: den 25 januari 2009 23:33:12
Till: Ola Band Dola ([email protected])






Hej Ola!
Eftersom tina inte verkar lyssna på vad jag har att säga så vill jag be dig om en tjänst,
 givetvis kommer du få betalning för detta,
Priset är ditt.
Jag förstår att du har tillgång till bloggen och därför vill jag att du publicerar detta:

"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu.
Jag sa pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Grabbarna är med när jag drar, för det går bra nu.
Släng upp en hand om du känner det går bra nu,
det går bra nu, kompis det går bra nu."


nej just ja, det var ju min blogg som det rullade in cash på, SORRY!

________________________________________________________________________________

Ps. Skicka ditt kontonummer så sätter jag in pengarna, vill du bara anonym
 så andvänder vi paypal.
Hälsningar
Hård&Hårig - Illest.blogg.se - din stekare i bloggvärlden


Ledsen tjejer, jag var tvungen, jag gör det för våran skull,
 vi måste börja håva in storkovan med stort $.



/ Olabandola - Eran solstråle i vintermörkret


Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

Får tacka så mycket för att du lade upp den där. Som ni vet så är jag en givmild person, så jag vill gärna att det ska gå bra för er blogg.



Jag skrattar hela vägen till banken. :)



/Hård & Hårig - Verklighetens svar på Joakim Von Anka.

2009-02-09 @ 23:35:45
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0