Ironi, youtube samt en gnutta rättelser

elo my dear!

Tina, varför ska allting vara så himla häftigt, kan du inte slappna av i ax(elsson)larna och njuta av dom "moments" som läsarna får av mina underbara inlägg, slappna av och njut av mina inlägg, liksom jag njuter av dina. Varför kan du inte bara respektera mig som den olabandola jag är, det räcker med olabandola det behövs inget mer, jag föddes när jag kom in på bloggen, och lämnar er när jag lämnar bloggen. Jag är inte ute efter någon bekräftelse på att du är missnöjd med mina inlägg, för det förstår jag, ragz gillar dom till 100% och på tal om ragz, så är det dags att du hittar en praktikplats snart..

Eftersom jag lade upp igår kväll uppskattades så kommer här en ny,






Nåväl. imorgon smäller det. winter vs hell, ska bli spännande, har köpt ett par string tanga och bad farmor sticka ett par raggsockor för tassarna, kommer investera i ett par Crocs för att höja fest känslan.


Det ryktas om att fan-cluben Olabandola på facebook bara blir störe och större för var dag, dock kommer jag inte bli medlem förän vid ett senare tillfälle allt för att så länge som möjligt njuta av min anonymitet, då jag säger vad jag vill och gör vad jag vill.

/Olabandola - Eran solstråle i vintermörkret

våld ta ren, nej jag menatte voltaren

Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

Även jag har inhandlat lite grejer, halsband(1), armband(2), strumpor(3) så man inte får skavsår. plus ett par skor gjort av pungskinn från tjuren här på gården (oxe nu). Nu kanske ni undrar, förmodligen inte. Men jag behöver inte ha kläder för jag är hårig, jätte hårig över hela kroppen, så inget xxx rated syns.



Ola, ses vi i flame busshållsplatsen vid 21 i morgon? tight



/Hård & Hårig.

2009-02-05 @ 22:54:44
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: Raggy

Verkligen dags att fixa praktik, men what the fuck, ska nog fixa tills efter lovet, känns lite skönare :D

2009-02-06 @ 07:06:50
URL: http://ragz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan inte älska fruktsoppa/rotfrukts filmerna mer hahaha

2009-02-06 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0