Jag älskar hellre mig själv, än att älskas ut av en dumjävel.

Dålig uppdatering nu på sista tiden! Enligt mina beräkningar beror det på att fröken Eriksson bor i en håla, så undrar ni vart hon är, leta under närmaste stubbe. Och Axelsson har också dragit sig tillbaka för att åka skidor med hela hargshamns-crew i kungsberget, så letar ni efter henne, kolla i närmaste snödriva. Var fröken Eldh är så tippar jag starkt på abbes lya, och jag vet också att hon har spenderat en hel del tid framför datorn, så hon har inga ursäkter till varför inget blogg inlägg skrivits. OM hon inte spelat the sims vill säga.


You know where to find me
Ms Strannermyr

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah vilket roligt inlägg xD :)

2009-02-19 @ 00:04:52
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: tina

smör smör smör

2009-02-19 @ 19:44:45
Postat av: soffan

avundsjuka avundsjuka avundsjuka tina lilla

2009-02-20 @ 10:11:19
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0