karma

jag vill ju inte va den som är den. här gäller gammal hederlig ge och ta emot. så nu kör vi, (skulle även vilja se er andra vara lite mer aktiva och kanske till och med dela med er av några sanningar) 50 sanningar.

1. om 5 minuter ska jag möta elin vid 50 skylten
2. jag tror inte att jag kommer att hinna det
3. jag kan inte riktigt komma på när jag ska ha varit arg på olabandola (svar på det tack?)
4. jag får gnäll från elin redan nu så jag fortsätter mitt arbete senare

5. jag är nu tillbaka för att avsluta vad jag påbörjat
6. jag ser ingen logik alls i varför svenska b är ett kärnämne
7. jag hade inte varit ledsen om george eliot aldrig hade levt
8. jag anser att djur är till för att ätas och inget annat
9. jag har på mig en skitmesig tröja där det står "have you seen him" och så är det en ritat sträckhund på. men den det har en fantastisk passform
10. jag är inne i en extrem beatles period just nu och jag hoppas den aldrig tar slut. the beatles är riktigt bra för hälsan
11. jag tycker att spotify är en kanonidé men som behöver lite arbete innen jag är villig att betala för det
12. jag är både för irped
13. jag tror att många ibland uppfattar mig som en som tror att hon är bättre än andra
14. det bor en hund i mitt hus som heter hugo boss och jag har inte bestämt namnet
15. jag älskar mitt rum och när jag är hemma spenderar jag nästan all tid där
16. jag trivs jättebra helt själv och jag gillar att vara ensam från och till
17. jag gillar inte godis något vidare värst
18. börjar jag däremot äta chips är jag fast
19. jag äter chips just nu
20. jag tycker att apple ipod är det bästa som har hänt teknikvärlden hitills
21. jag älskar att gå på konserter
22. jag hatar folk som anser sig vara "allätare"
23. jag bor på en bondgård och när jag ska öppna mjölkpaket blir jag alltid osäker på om jag ska skaka dom eller inte innan
24. jag tycker att bland det bästa som finns är att spela lagsport och bli hyllad personligen
25. jag ser fram emot att bli 18 år
26 jag tycker att uppsala ska rycka upp sig vad det gäller uteställen tills dess
27. jag är lite kissnödig, vilket jag är nästan jämt
28. jag tror att jag kommer att slutföra den här listan
29. jag känner lite sånhär " HA känn på den du olabandola"-känsla nu
30. jag sover dålig om jag somnar när det är tyst
31. därför sover jag alltid till musik
32. ska jag någon gång starta eget företag ska jag göra det ensam
33. jag önskar att jag kunde spela något instument riktigt riktigt bra
34. jag tycker att skjuts borde stavas skjuss
35. hur förbannad jag än är kan jag inte vara sur när jag hör vissa lines i låtar. men dom tänker jag inte nämna här, för jag vill ju inte bli utnyttjad.
36. jag finner ingen respekt för människor som överanvänder ordet fjortis. eller använder det överhuvud taget egentligen, även om det kan hända att jag själv i panik gör det. (men då skäms jag sen)
37. jag tycker att valborg är den bästa dagen på året. men troligtvis så vet ni redan om det.
38. jag tror inte att nån kommer att ta tag i kragen och någonsin fixa nån reklam på den hör bloggen. men hey, det är långt kvar av 2009. tider förändras
39. jag röker inte
40. jag blir irriterad på folk som röker och har fula tändare.
41. enda anledningen till att jga skulle vara rökare skulle vara för att det finns så grymma tändare
42. jag älskar solglasögon
43. jag börjar gilla tanken att jga troligtvis kommer att vara hemma ikväll med en pizza och en påse chips
44. jag blir lite ledsen när jag tänker på att jag bara får berätta 6 saker till om mig själv
45. när jag läser vad jag just skrev inser jag att jag kanske till och med är mer självisk än jag anat
46. även om jag verkar självisk så skulle jag aldrig göra något för att såra någon som inte sårat mig
47. jag har ingen respekt för människor som betalar när dom spelar tibia. (ola?)
48. jag läser aldrig, men ibland köper jag böcker för att jag tycker att det är en fin dekoration
49. jag tror att hård&hårig är en person som tror att han är kompis med mig men som jag i själva verket troligtvis inte ens tycker om det minsta.
50. jag tycker att jag har klarat det här galant

ja, vad säger ni nu då. jävla list-skrivare! att läsa 50 sanningar om andra är uppenbarligen inte så kul som man kan tro va? nej just det.

för övrigt så vet vi alla att olabandola inte existerar endast som bloggare, utan att han är samma gamla vanliga, nuförtiden ointressanta snubbe men med annat namn. men det kan vi väl leva med. låt honom hållas. hur ska jag göra för att svälja stoltheten, och vad är det för stolthet du anser att jag har uppgett? sluta prata i gåtor unge man.

signerat: tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0