löjligt, larvigt och lite grymt

Elin kommer du ihåg den här "tequila för fattiga"-flaskan du hade hemma förr? mezcal! jag har hört att larven som ligger i dessa ska tydligen vara riktiga. och anledningen att dom ligger där är för att om larvn "löses upp" är det inte tillräckligt md alkohol, så ja, visst fan var det alkohol i skiten alltid. snopet kan man tycka.


btw, ska man rulla in på bilddagboken och råkar skriva fel så att det blir BIDdagboken istället, så är den närmast relaterade sökningen: FJORTIS STRING och som två kommer bilddagboken.. är det bara jag eller är det nog med förklaring av bilddagboken?

sigenrat: tina

Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

fan va konstigt, råkade göra samma fel engång, skrev BLIDdagboken.se då kom det upp "fjortis string" och "fjortis blogg". Det pirrade till lite i kroppen när jag såg "fjortis blogg", jag klickade på länken och hamnade här, och sedan dess har jag varit fast.

2009-02-19 @ 22:57:38
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: tina

hård&hårig: det är precis det här jag syftade på när jag hävdade att du var ett kukhuvud. som jag förövrigt står fast vid

2009-02-19 @ 23:24:53
Postat av: Hård & Hårig

varför är jag ett kukhuvud, hur skulle jag annars hitta den här bloggen?

För att den är berömd?!

För att ni tjänar så mycket pengar på den?!



/HH - Ert hårda och håriga kukhuvud i vintermörkret

2009-02-19 @ 23:51:55
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: tina

bara jobbig, bara jobbig. jag skäms å dina vägnar och det gör vi alla

2009-02-20 @ 00:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0