man halkar inte på bananskal...

Konnichiwa  Prive Guten tag Hola Jin Dobre Bon jour Nihao  Moi Hello  Hej  Ztravo!

Usch ni som fortfarande roar er med gymnasiet har sportlov medans en annan sitter på sitt ideella jobb.
Måste även säga mitt i Hård&Hårig debatten, jag tycker om honom eller iallafall från början han gav oss fan
cashar yao. Men nu är han bara hårig tycker jag, och kan glatt erkänna att hans anonymitet än inte är undanröjd. Det glädjer mig lite faktist. Han försöker keep on rooling when other people don't. Sen verkar han kunna jävligt mycket om mycket onödiga saker att kunna. Det kan ju vara bra.

DU vet när man har ställt klockan på mobilen och så ringer den, för en gågns skull så trycker man inte på snooze.
Så man går upp, 9 minuter senare börjar skiten skrika igen. vem fan vill höra sony ericssons väcknings signal en gång mer än nödvändigt? usch så mobilen jäveln rök in i väggen och nu sitter jag här arg. Har bytt alarm signalen nu till My little ponny.mp3, tror man blir på bättre humör huruvida om man har en mera "glad låt" en än "arg låt"
exempel på arga låtar:



exempel på glad låt:


Det finns dock inga proofs på att detta skulle vara sant men jag tror fan att det är så azzoh.





later alligators and crocodiles

nu ska jag spänna på mig mina rosa crocks och äta marmelad.



Olabandola
- Eran solstråle i vintermörkret!

Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

nu lär ju Peace and love ha gjort 2-3 mål med Mötley Crue på topp!

2009-02-16 @ 16:31:45
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0