motvilligt har mrs redhead & mrs T accepterat mig...

one two three selemaki poika.

Förlåt tina, inte syntes det till någon present idag i skolan, och inte imorgon heller men jag lovar att om jag inte blir busted efter helgen så kommer presenten komma upp snart.


Jag har nu blvit mer eller mindre accepterad av the ladies och kan snart inleda fas 2, att börja blogga-4-real, äntligen är jag en i gänget.... kuul. inte kuul inte kuuuuul.
Iallafall har mer kvar att ge, så till all kramsnö och kissnödiga hundar, IM ON MY WAY!

Det ryktas om att det råder splittrade meningar i fest gänget, om vilken festival som gäller i sommar
Så jag tänkte berätta lite hur jag tror damerna tänker,
Själva matchen Hultsfred - Peace and love, är lång ifrån avgjord, Peace and love började med att offensivt, redan i ett tidigt stadie i matchen vara först med bandsläpp, efter några veckor släpper även hultsfred till och kvitterar, spänningen stiger runt om i landet och man hör hur folk jublar i bakgrunden, hultsfred satte upp en imponerande start elva med The killers som forward, Regina Spektor som höger mittfält, medans winnerbäck kör deffensivt på mittfältet. Timbuktu går på backlinjen och det är roligt att även hultsfred har köpt svenska spelare. För med sig har timbuktu: Takida på höger backen. Sonica Syndicate vänster back samt krunegård mitt back med Timbuktu. Anna Ternheim börjar på bänken tillsammans med The heart string från England.
Peace and Love började med att dominera första halvlek, men spelande tränare Håkan Hellström presenterade en ny startelva innan andra avspark och då de resterande 45 minuterna just skulle börja spelas, Håkan Hellströms speluppställning var viktig, för hultan hade precis kviterat med The killlers och peace and love visste redan då att matchen skulle vara körd ifall dom inte satte upp en ny start elva, namn som Slagsmålsklubben, Dia Psalma och Stefan Sundström fick vi se på backlinjen, medans The Stranglers som hade med sig Turbonegro, fick agera mittfält, en fin uppställning säger Håkan Hellström och flinar.
På anfallet har vi namn som Hello Saferide och Promoe, dom backas upp av Jerry Williams som kommer gå mer defensivt vid anfall.
Slaget är långt ifrån förlorat för Peace And Love, the killers höjde dock oddsen på hultsfred men efter bandsläppet i Tisdags fanns det inget tvivel för många av besökarna.

Oddsen :
2009-02-05 / Matchodds   1 X 2   
00:20 +0

Ska bli en rolig match, får se vilka som vinner, dock tror jag på Peace And Love stenhårt, men efter hultans kvitering med killers på topp så ska det bli en spännande match!
smaskens säger jag!



Godnatt kära bröder å systrar och alla hudar!

/ Olabandola












Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

Compadre, you surely have too much spare time... skjut dig själv och ta en cola!



/Hård & Hårig

2009-02-05 @ 18:24:19
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: Hård & Hårig

Brukar det inte vara tjejer som "släpper till"?

Vilka står i mål för respektive lag?

När byter dom in Moneybrother, Backyard Babies och för att inte glömma världens argaste man Henry Rollins?



Innebandy träningen väntar!



Hård & Hårig

2009-02-05 @ 18:35:53
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: fancy

hahahaha, en eloge till olabandola för att ha delat med sig av fruktsoppan

2009-02-06 @ 20:17:45
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: fancy

hahahaha, en eloge till olabandola för att ha delat med sig av fruktsoppan

2009-02-06 @ 20:18:44
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0