Now that's what I call music

Eftersom min fritid utökats nu när alla går i skolan/jobbar och jag är hemma så kan jag ge er en hjälp på traven med den ökända listan!

Jag tar först bort de mest otroliga, och sen så kör jag en enkel ja/nej + bevis.


Joel Siitonen - Nej. Bevismaterial: Österbybo

Sebastian Söderberg - Nej. Bevismaterial: För pressat tidsschema.

Rasmus Owenius - Nej. Bevismaterial: Logik?

Hannes Lagenius - Tveksamt. Frågetecken: Finns det ens datorer där han bor?

Axel Johansson - Nja. Bevismaterial: Skulle inte kunna hålla masken

Andreas Jansson - Tveksamt. Frågetecken: Kan han skriva så långa inlägg?

Viktor Johansson - Nej. Bevismaterial: Skulle inte heller kunna hålla masken

Oskar Häggkvist - Mest troliga. Bevismaterial: Mest otroliga

David Gustafsson - Tveksamt. Frågetecken: Gimobo, allt som behöver sägas

Jimmy Forsman - Nej. Bevismaterial: För osmart

Gustav Cordoba - Nej. Bevismaterial: Skriver som en turk enligt fanny

Niclas Östlin - Nej. Bevismaterial: Satt på bussen under ett av olabandolas ökända inlägg

Det lämnar Hannes Lagenius, Andreas Jansson, Oskar Häggkvist och David Gustafsson kvar. Och eftersom det inte skulle förvåna någon om det här vore en gimo-kupp så är oddsen inte på Oskars sida, så jag stryker honom också.

Nu är det nära, men nära skjuter ingen hare.

Xoxo Sofie


Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

Vi vet var ni bor, abo!

2009-02-03 @ 17:52:56
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: anonymska

snacka om att det är hannes!

2009-02-03 @ 20:53:05
Postat av: olabandola

svar till anonymska:

Damerna är ute och viftar, än så länge har mitt namn inte dykt upp.

2009-02-03 @ 23:49:29
Postat av: tina

antingen ljuger du i dina inlägg, (vilket vore omoraliskt utan dess like) eller så har du skitit på dig av rädsla för att vi vet vem du är

2009-02-04 @ 11:43:09
Postat av: Raggy

Om jag listat ut rätt man så, är det ingen av dom ni skrivit heller, fast vad vet jag? :)

2009-02-04 @ 22:53:59
URL: http://ragz.blogg.se/
Postat av: olabandola

Seriöst tina, varför skulle jag bli rädd?

Hade jag inte VELAT bli avslöjad hade jag inte avslöjat lika mycket som jag gjort, kul att gå runt och få massa credd för det man gör och så är man anonym, jag förtjänar creeedddz

2009-02-05 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0