smickrad som aldrig förr

" haha söta lilla tina, lätt att vara cool bakom skärmen? om du skulle veta vem jag är på riktigt så tror jag att du skulle ändra uppfattning, och nu på med facit i hand så skulle jag gärna vilja ha en förklaring varför jag är ett fittluder/kukhuvud?

"ag klickade in mig där av misstag nyss, och jag gör inte om det frivilligt. orespektingivande och jag skäms lite halvt." Ändå läste du mina inlägg? Jävla simultansförmåga antar ja? Om du hinner läsa allt utan mening?

Tina axelsson du kan tagga ner lite, jag är oftast ironisk med det jag säger.

/Hård & Hårig "

nån tycker att jag är cool och söt. jippikayey motherfucker. Harö tögömmi?
signerat: tina

Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

jävla ekeby fnask , fnask 20 kr, kom och köp

2009-02-07 @ 21:12:29
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0