[email protected]

Fancy, jag kan skippa dom långa, om du skippar dina inlägg där hälften av texten är direkt kopierat från wiki, det hade räckt med att du skrev Stockholms syndromet, så hade vi som redan visste innebörden inte behövt läsa den onödiga informationen du kopierat, och dom som inte visste vad inebörden var hade själva kunnat googla det. Irriterande. Och jag ska skärpa mig, det går åt mer ström ju mer man skriver vilket resulterar i mer utsläpp, lite långsökt med sant.

Och Tina, jag tror inte jag är en del av fest, jag vill inte va en del av fest. Jag har som du kanske märkt bjudit in mig själv till att skriva på bloggen, du borde vara mig evigt tacksam att jag gjorde den bloggen värd att läsa.
Era intagningsprov frågor kan dra någonstans där solen aldrig skiner, oldabandola behöver inga krav för att få sin rätt att skriva, i do what the fuck i want to do.

Det är bara att acceptera att jag är här för att stanna, för att då och då förgylla läsarnas vardag.

För lite deeptalk finns jag nu även som msn, [email protected] och precis som Elin eller Tina tidigare klartgjort så är jag online 24/7.

Det ryktas om att Elin pluggar spanska.


Olabandola - Eran solstråle i vintermörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0