tar mitt ansvar som arga styvmodern

här lever man i villfarelsen att våren är på väg, men ack så fel. det toksnöar ute och jag vägrar återvända till skolan imorgon. när jag gick i 8an ville vi i klassen inte alls vara kvar i skolan för det var nån jätteonödig aktivitet vi skulle göra. därför slöt vi pakten att alla går hem så kan dom inte direkt straffa oss. nu tänkte jag att vi kör igen. ALLA som går på bruksgymnasiet tar en 2-3 dagars lov till, utan vidare.

obesvarade söndagsfrågor jag vill ha hjälp med:

1. vilka är med mig på projekt förläng sportlovet?
2. varför flödar vårkänslorna när det snöar ute?
3. varför snöar det ute?
4. varför är sverker lilja partydödaren of the year nuförtiden?
5. varför har fanny en ac/dc biljett och inte jag?
6. är elin i ekeby? isf kan du väl komma över för jag har jättetråkigt och jag orkar inte hämta telefonen.
7. borde det inte komma nån form av spotify-mobil snart?
8. vilket sommarjobb skulle passa mig perfekt?

på tal om ingenting så utmanade sofie mig lite halvt att skriva ett mer intressantare inlägg än henne (vilket visserligen inte är speciellt svårt eftersom att hennes oscar-info inte är intressantare än en påse hönsskit.) men sen blev det tvärvändning och hon hotade att utföra någon form utav tidelag på mig, som hon tydligen ser som en get, om jag skriver något om hennes inlägg. så jag hoppar det känner jag..

tina


Kommentarer
Postat av: fancy

för att jag är deras mest hängivna fan och långtifrån du

2009-02-27 @ 10:47:11
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0