tåström back on track

är sådär lagom sugen på att befinna mig på cirkus i stockholm den 15 mars, eller vad säger ni? kan väl inte säga att jag är förbluffad av den nya singeln, men faktum är ju att jag gladerligen betalar 350 kronor för att bara höra denna gudarösten tala.





den 13 april skulle det inte sitta helt fel att vara på plats på debaser heller och se yeah yeah yeahs som alltid kommer till sverige.


så hur ska vi finansiera detta.. lite förslag tack? (och vi hoppar 20 kronors fnask skämtet med en gång)

enjoy



signerat: tina

Kommentarer
Postat av: michaela

hahahahahhahahah ååååh just det, tänk om jag skulle få igång min gamla mobil och hitta det :D

2009-02-17 @ 11:06:52
URL: http://hellomicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0