The pilot

Dagens plus är att jag är friskare nu! Och sen givetvis att jag blev puttat i skolan, tur att jag hade min vinterjacka på mig som räddade mig från total black out.


Dagens minus är att jag är så himla nyfiken. Och jag kommer inte sluta vara det heller. Så lika bra att alla berättar allt dom vet för mig haha.


Och dagens superplus är resan. Om jag aldrig varit kär innan så är jag fanemig det nu. Mitt största hopp ligger hur som helst på Anna och Per 70 bast, ni måste återvända i år igen om det ska bli något drag!


Förresten håller jag med Tina. Hård och hårig, ha så kul på ladan ikväll.

Men håller givetvis inte med henne om "kasta frukt" klippen. Jag förstår inte hur man kan ha sett dem och inte tycka att det är roligt? Måste vara något allvarligt fel, något kromosom som saknas eller dylikt.

inhopp/påhopp/intrång: kasta frukt är ett mästerverk. var ni har varit senaste århundradet kan väl du svara på? /tina

Vi ses på andra sidan jorden

Softie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0