bättre kan du, det här blev löjligt

hård och hårig har en förfrågan på en "vem é-lista" av han själv. så varför inte ge han det tänker jag. vill bara påminna honom att är är det inte så att han och olabandola är samma person så har han inte fått en sån förr, vilket han verkar tro. jag kollade det där nyss, och eftersom att ip-adresserna inte är samma hoppas jag för din skull att du inte är olabandola också. för att byta dator för att skriva en klen kommentar är något vi på fest-bloggen kallar overkill. anyhow, vi kör ändå.

så vad vet vi och vad vet vi inte om hård och hårig?

1. han kallar sig hård och hårig
2. jag hoppas för personens egna bästa att han är av det manliga könet han med, och det tar jag förgivet.
3. han gillar inte zonbier
4. han gillar att inter vinner
5. han är troligtvis schizofren av något slag. eller så har han överflöd av hormoner med tanke på hans humörsvängningar. ena stunden kaxbulan av all times, andra smöret itself. (pms?)
6. baserat på förra ledtråden kan det lika gärna vara en tjej
7. han gillar melodifestivalen och esc
8. han gillar inte mina inlägg
9. han verkar inte vara vänsterpartist
10. vi vet inget om hans utseende förutom att han troligtvis är hård och hårig?
11. han känner oss bättre än vi tror. han vet åtminstone var jag bor

12. han tycker jag är ett fnask och vill sälja mig för 20 kronor (blev något utav en besvikelse av att ingen var intresserad, men livet går vidare)

13. "om du skulle veta vem jag är på riktigt så tror jag att du skulle ändra uppfattning".. med det mena han att han är så pass respektingivande att jag inte skulle våga säga något kränkande till honom, irl så att säga.
14. han hävdar själv att han oftast är ironisk, men förstår inte andras ironi
15. han verkar inte komma från alunda, för alla som tillhör sammhället vet att det kallar "raggarbusskuren" och inte "flame busshållsplatsen"
16. han antingen spelar innebandy, eller är besatt av något närliggande lag som han alltid åker och tittar på

that's it
vi kan nu konstatera att vi faktist ärligt kan säga att vi vet inte vem hård och hårig är. han är helt eneklt för lömsk och en aning feg för att lämna ut lite mer klara uppgifter. nej tacka vettja olabandola för hans givmildhet.

signerat: tina


Kommentarer
Postat av: olabandola

tina fyfään måste nästan ge dig en rappakallja fyfän. man byter inte ip för att man byter dator, du måste byta internet abonnemang för att byta ip adress. jag tycker du är en noob.....

2009-02-16 @ 00:47:04
Postat av: tina

man ger inte nån en rappakallja, rappakallja betyder skitsnack och dessutom stavas det med ett och inte två l. alltså rappakalja. stupid ass idiot.

hur som helst så kanske jag är väl medveten om det, och att byta dator= annat abbonemang kanske var kanske precis vad jag mande.



be om ursäkt kaxbula

2009-02-16 @ 01:44:48
Postat av: Hård & Hårig

1. Ja

2. Ja

3. Jo att döda dem.

4. Hell yeah!

5. Vi är inte alls schitzofrena.

6. Nej, tjejer är väl inte hårda & håriga?

7. Ja, Carola!

8. När du skriver bra saker gillar jag det, annars är du mest störig bara.

9. Hell no

10. Har inge hår på händerna, och så har jag bara en överläpp.

11. Yes.

12. Ironi, eheheehe

13. Jag är genomsnäll under min hårda & håriga yta.

14. Det gör ja väl visst

15. Jag är från kommunen.

16. Gillar killar som svettas.



Tack för mig, schyst med lite "hacker" språk från fröken ekeby hacker. Hårt!



/Hård & Hårig

2009-02-16 @ 06:50:09
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0