The escapologist

Igår var det fest in the big city, all in för finskarna och islänningarna. Vi startade hemma hos Jacob med ölspelet, och sedan bar det av med halvåtta bussen mot hargshamn! Åsa hade missat bussen men hon betalade gladeligen 1000 spänn för att ta en taxi till hargshamn, ganska ovärt haha. Det var en rolig omväxling att snacka engelska, och det var sjukt att jag har minnen av ett hemligt "toast"rum med massa ljus som låg lite avsides, som jag nu fått bekräftat att det verkligen existerade. Sen när började någon random sälja toast på hargshamnsfester?! Hur som helst, det var en kul kväll även om jag vill be om ursäkt för att jag spårade ur senare. Men man ska inte ångra någonting som man kan lära sig något ut av, så vad har jag lärt mig? Att hargshamn är ett perfekt ställe att spåra ur på. Ikväll ska jag till nästa storstad, forsmark, för att fira herr kyckling som fyllt arton år! Rock away.

Vi ses
Sofie

Kommentarer
Postat av: tina

låt höra historien

2009-02-28 @ 13:43:06
Postat av: pauline

haha herr kyckling

2009-02-28 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0