but-ton-de-mas

några bra saker är ju att..
1. det är sportlov!
2. på lördag är det cup i östhammar
3. på torsdag ska jag åka skidor med fanny (och hela hhg)
4. det är fredag
5. på lördag är det alla-hjärtans-dag
6. på alla-hjärtans-dag har jag egentligen namnsdag. ska firas!
7. det är nya möss i skolan = sweet
8. heffa har äntligen gått hem
9. idag fick vi gratisgodis i skolan och elin fick tre gelehjärtan i sin påse, medans fanny fick närmare 8 PLUS ett chokladhjärta. vilket ledde till att sofie och elin blev skitsura och kolla snett på fanny resten av dagen.
10. idag rockade jag som amman och benvolio i pjäsen romeo och juliet aka hanfalen och unghöken.

och ett par negativa saker är..
1. jag har slutat men får sitta och vänta på äckelbussen i en timme och 20 minuter till
2. jag måste befinna mig i östhammar 07.15 imorgon bitti
3. det står massa konstiga saker på tavlan och jag förstår ingenting (troligtvis arabiska, kinesika och japanska, men vad vet jag)
4. imorgonkväll spelar hello saferide i gävle och jag har inga/ingen som vill åka med mig
5. när jag väl är hemma kommer jag få vänta i år och dar på mat
6. jag måste städa mitt rum om jag vill undvika att bli strypt långsamt

ÖVERVÄGANDE BRA! WOHO NU ÄR DET F-E-S-T

6 obestridliga sanningar:

1. du kan inte nudda alla dina tänder med tungan.



2. alla lättlurde idioter har nu testat detta-




3...och upptäcke att sanning 1 inte stämmer..samtidigt som de konstaterar att de är lättlurade idioter, eftersom de testade




4. du flinar lite idiotiskt för dig själv nu




5. snart skickar du detta vidare till en annan lättlurad idiot




6. du flina fortfarande idiotiskt


kalla mig lättlurad idiot!




signerat: tina


Kommentarer
Postat av: Hård & Hårig

första inlägg du gör som faktiskt är kul ;) keep it up T!

2009-02-13 @ 15:51:24
URL: http://illest.blogg.se/
Postat av: jules

word!

2009-02-13 @ 16:22:06
Postat av: Anonym

haha, hhg ooowns

2009-02-15 @ 16:41:24
Postat av: fancy

haha, hhg ooowns

2009-02-15 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0