http://open.spotify.com/track/3LbhBntKSGGqQy1Hr8SoA4

tidningen moore är min nya passion och jag funderar stark på att fixa en prenumeration. visst kan man tänkas tycka att tjejerna i den är onödigt överflöd i den här skrattfesten (ja), men dom kan väl få vara där och dom kan väl få tjäna pengar på vad dom gör bäst. rättvist och acceptablet. detta är betydligt bättre än sunk-elle tidningen som jag tvingade mamma att köpa till mig idag. allt förgäves.

deras "stora grabbpriset 2008" i decembernumret (möjligtvis januari), var ett rent mästerverk. som t.ex.
årets med oväntade flytt - christian wilhelmsson flyttar till saudiarabien (onekligen oväntat)
Årets obehagligaste hemmafixare - österrike (där alternativen var, österrike, äntligen hemma, roomservice och nått mer)
årets naturkatastrof - blindinbella blir myndig (i kamp mot jordbävning i kina, övervämning i indien mm.)
guld helt enkelt, se själva.

annars har jag troligtvis ätit den godaste middagen för iår - kycklingpaj ala tina med mamma, och nu ska jag softa framför tvn hela kvällen med sånna där stjärnchips som är djävulskt goda men som man av nån sjuk anledning inte köper. (mycket troligt att det beror på att påsen är mindre och samtidigt dyrare än alla andra) ni vet dom som även finns i hjärtan. sånna hjärtan som man skulle köpt om man planerade att ha en alla-hjältans-dag-fest eller dylikt. som på tal om det är nästa lördag.



förövrigt kan jag inte förstå att hela jordens befolkning verkar ha missat "kort-dialog-kasta-frukt-i-ansiktet-filmerna. vad är det här, 1943?

är man igång så är igång så jag vill passa på att tillägga att jag inte alls gillar mr hård och hårig, som verkar ha fått för sig att han är någon slags övermänniska och vet lite mer än övriga levande. nej ursch, kukhuvud kallas det tror jag. (möjligtvis fittluder)
samma man har tydligen försökt få en date med oss, ikväll på heaven vs hell festen i gimo, genom att skriva det i sin blogg. lets face it, INGEN (lägg märke till att inte ens caps lock räcker för att visa hur mycket jag vill betona ingen) läser din blogg. hur mycket du än försöker marknadsföra den på våran bekostnad. jag klickade in mig där av misstag nyss, och jag gör inte om det frivilligt. orespektingivande och jag skäms lite halvt.

rättande av missförstånd:
1. olabandola har inte tagit över, han gästbloggar
2. fanny elin sofie och tina har inte tappat udden
3. fanny elin sofie och tina försöker inte bli några blondinbella x4 (stupid-ass-idiot. jag säger som mooreläsarna att årets naturkatastrof är att kvinnan blivit myndig)
4. tina puttade inte ner fanny från stolen idag, hon hamnade på golvet alldeles av sig självt

det ryktas om att:


olabandola och hård och hårig (aka?) sköter affärer i alunda


fest har tagit sitt förnuft till fånga (ännu inte övertygade) och insett att turkiet kanske är bättre än zakynthos trots allt

kitty kommer att vinna lets dance

moí borde deltagit i på spåret

sara och tina kommer ha en sjujävla början på sommarn.


respekt systrar
signerat: tina


Kommentarer
Postat av: f to the est

tina det heter för fan inte ursch, det heter usch

2009-02-06 @ 20:24:10
Postat av: tina

hörru du det är upp till var och en!

2009-02-06 @ 21:47:23
Postat av: Hård & Hårig

haha söta lilla tina, lätt att vara cool bakom skärmen? om du skulle veta vem jag är på riktigt så tror jag att du skulle ändra uppfattning, och nu på med facit i hand så skulle jag gärna vilja ha en förklaring varför jag är ett fittluder/kukhuvud?



"ag klickade in mig där av misstag nyss, och jag gör inte om det frivilligt. orespektingivande och jag skäms lite halvt." Ändå läste du mina inlägg? Jävla simultansförmåga antar ja? Om du hinner läsa allt utan mening?



Tina axelsson du kan tagga ner lite, jag är oftast ironisk med det jag säger.



/Hård & Hårig













2009-02-07 @ 02:09:26
URL: http://illest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0