"vänta jag bajsar jag ska bara torka mig"

Kvällen är räddad!

Jag hänger i min lillebrors rum och väntar på rotfruktrsgratäng och sen ska jag klä på mig något as snyggt, sminka mig as snyggt och sen bjuda över tina på förfest med spotify, vin och naturgodis.

Ångrar redan nu att jag har berättar för alla min ansträning till utseendet inför kvällen eftersom att jag antagligen kommer att sätta på mig något jag ångrar innan jag kommer träffa fanny vid bussstationen, sminket kommer bli förstört när tina kommer hit eftersom hon kommer göra så att jag börjar skratta och då brukar jag oftast grina lite och antagligen kommer naturgodiset redan vara uppätet av min mamma som bara käkat bullar på hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0