Woho

Jag finns inte med bland namnen, jag såg inte Olabandola någonstans, mitt andra jag fanns med men inte Ola-jag:et. Men du talar emot dig själv Tina, här om dagen sa du att du visste, att det antingen var en person eller tre, jag tittar och tittar men hur jag än kollar så ser jag 21 namn, inte tre.

Jag bryr mig inte ifall ni kommer på mig detta var bara kul, vissa verkar ta det skit seriöst vilket också är überkül!
Och kanske är det bäst/roligast för alla ifall Olabandola inte blir avslöjad? Det är lite spännande, kan tänka mig att det disskuteras vilt idag i Sam-07 om vem det kan vara.


Och mrs T jag har aldrig behövt få det bekräftat för mig att jag är respektingivande, jag har redan fått fans som mr RAGZ som stöttar mig till 100%.



Gillar det där med gissningsleken, det kan bli kul, även om jag inte kommer säga ifall ni svarar rätt eller inte, konkreta bevis behövs för att verkligen veta vem det egentligen är, gissa kan ni ju göra bfnv(bäst-fan-ni-vill).
Jag är trevlig numera och hoppas på att även ni är trevliga tillbaka. KARMA


Frågan som jag kan tänka mig att många ställer sig är, om olabandola verkligen
sitter vid datorn 24/7, hur gör han då för att hålla sig i form?


Datorn är från Alina Systems(8999kr) och Springbandet ifrån Stadium(3999kr)



Föresten tina, passande med thåström, nu kommer en liten ledtråd, min skapare gick tidigt 60-tal i samma skola som denne man.

Olabandola - Eran solstråle i vintermörkret

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Softie

hahaha why man

2009-02-02 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0