Areyoureadyroy AB?

Nu återstår bara 70 minuter på den här lektionen och sen ska jag och Soffan åka till Östhammar och gymma. Är taggad som fan.

Sen har Abbe förhoppningsvis köpt något gott till mig som jag kan käka till middag men är ytterst tveksam till det. Imorgon är det annars fredag och då fyller ju Soffan 18 år! (jag har ett förslag att hon ska skriva ett inlägg där alla kan gratta henne = as mycket kommentarer)

Tro inte att det bara är kul att fylla 18 för med arton kommer mycket ansvar också, som för Sofie som ska bli den här bloggens VD. Inom en snar framtid kommer massor med roliga reklam banners hänga runt här på bloggen. Och det gör ingenting om någon får för sig att trycka på dem.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0