Ett andra försök till att klura till det

HAHA tillåt mig att små le, även jag kan le, jag är inte bara gjord av hat.

Jag vill uppmana damerna på bloggen än en gång att fixa säkrare lösenord. Jag gjorde en google sökning på wordlist's och vips med en password generator så fixade jag på något sätt även detta.
Jag vill börja att passa på att tacka "Ragz, Jacob och morsan" för visad uppskattning.
Svar på "morsans" kommentar, jag stavar fel JA? detta var bara ett sätt för mig att få fram mina åsikter, jag är vältalig som en ung kopia av Carl Jan, min skrift är inte den bästa, inte heller mina menings sammanhängningar. Men jag är B.Ä.S.T PÅ ATT HACKA F.E.S.T    

Ordvitsar är min starka sida

Nåväl, eftersom jag än en gång bjudit in mig själv till denna underbara blogg så vill jag bara säga damerna att
-i was watchin you guys in the library when you discussed who i am-

Många undrar vem jag är, jag säger som vanligt, jag känner er inte, jag går inte på bruks, jag är den där random som alla snackar om.

Återkommer senare, jag vill bara säga att jag kommer inte förstöra någonting, sålänge ni inte byter lösenord hela tiden, det ni har nu duger gott & väl för mig, och tydligen även för er, jag vill fortsätta blogga.

En liten konspirations teori som förmodligen kommer dyka upp i många av ers huvuden är : "det är säkert tjejerna själva som gör detta för att få läsare". Men icke, im the stalker.


Det ryktas om att 2 av tjejerna på bloggen valde att gymma istället för att bada med dom andra i klassen...

Det ryktas om att olabandola är en vaktmästare.

Det ryktas om att Olabandola has done the statics even higher.

Det ryktas om att olabandola under sin barndom   led av dyslexi.

Jag hoppas att tjejerna låter mig vara kvar på bloggen, kanske kan vi byta namn till något mer aktuellt

(fanny loggar in och avbryter) olabandola, jävla glasögonorm, vi pissar på dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanny, detta är vi inte överens om. Du ger i fortsättningen fan i att avbryta mig, im the entertainer, your the reader. d-o y-o-u u-n-d-e-r-s-t-a-n-d? Ni pissar inte på mig, ifall jag vill tar jag din bilddagbok och begraver den på h to the argshamns campingen.

2009-01-30 @ 16:14:00
Postat av: olabandola

Det ryktas om att fanny dröjer sig kvar i skolan.....

2009-01-30 @ 16:15:42
Postat av: Soffan

jag finner inga ord så jävla spårat haha

2009-01-30 @ 16:19:34
Postat av: olabandola

Jag anar att det börjar skapas intriger inom gruppen, jag vill bara uppmana damerna om att ifall ni misstänker varandra, så kan ni var och en kommentera ett inlägg, kolla ip adressen och sedan kolla min. Är det samma?



Fanny du kissar på mig, snälla kan du inte göra det.

2009-01-30 @ 16:19:54
Postat av: Raggy

Alltså tjejer, låt kisen härja istället, det är bra för eran publicitet!

Ola, du kan gärna hacka dig in på min med alltså, skulle behöva lite läsare om man säger =D

2009-01-30 @ 16:31:41
URL: http://ragz.blogg.se/
Postat av: olabandola

Raggy, möt mig vid trädet, vid stenen klockan 10 så ska du få min msn

2009-01-30 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0