ett till meningslöst inlägg

Yo!! Jag har för det första inte bloggat på evigheter men för det andra, en super viktig händelse, hittade jag min försvunna tagg in till gymmet idag! (och mamma läser ju antagligen det här och ja, du hade rätt jag skulle tappa bort den direkt och nej, jag hade inte planerat att berättat heller).

Nu är det handboll och NADA plugg inför morgondagen vilket känns otroligt skönt. Sverige ligger under just nu men jag tror stenhårt på vinst!

Imorgon är det mindre kul eftersom att jag antagligen kommer att sluta runt 3 och vänta tills halv 5. Men imorgon är det fredag och sen är det helg, wonderful.

22-20! KOM IGEN NU SVERIGE!
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNGE!!!

2009-01-24 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0