För att reda ut lite missförstånd

Gör ett nytt försök på ett eftermiddags inlägg.

Fanny, whats wrong with you? Varför är du så bitsk? Sluta ta ut dina aggritioner på mig. Jag är nu din nya blogg-kollega, och kommer även verka som coach för att detta ska funka.
Och varför hackar du på dom små i "Nos&Näsa" videon? Det är ett ÿmberskt betende som måste straffas, vi andra här på bloggen kommer inte straffa dig personligen(Skriver VI efter som jag nu är en av er).


Elin

Efter dina tramsinlägg igår vet jag inte hur seriöst jag kan ta på det du skrev tidigare idag, jag vill se din seriösare sidare, och jag vill även att du skriver något seriöst i fortsättningen, vi vill inte se några videos på snorpetande ungar som inte kan skilja på nos eller näsa.

Sofie

Fortsätt med dina försök till att spåra vem jag är, jag har redan förklarat för er att när tiden är kommen så kommer jag avslöja mig, ett tips kan ju vara att du först försöker klara av barn korsordet i unt.

Tina

Jag vill inte se att du trakasserar fler nu, idag till exempel i skolan då tar du på dig fannys jacka för att du fryser, hur tror du fanny ska klara vinter kylan som nu råder?




Med vänliga hälsningar allas eran Olabandola.


Ha en trevlig kväll tjejer, lite musik till förfesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0