Grattis will.i.am

Och så är man arton :D Med allt vad det innebär. Så. jävla. skönt. Behöver inte säga så mycket mer, hela fredagen var gudomlig, det kändes som allt gick min väg! Men utan att gå in på detaljer på den dagen så är jag tacksam (ja tacksamhet är något som man ofta glömmer) över alla sköna människor som jag lever med.

Sen, ett stort grattis till min lilleman på fem årsdagen. Tror nog jag börjar bli lite för gammal för den här bloggen eftersom jag är vuxen så du kanske får ta över min plats snart! Eller, om du lär dig skriva först kan vara en fördel.

Men efter sol kommer regn som man brukar säga, och vem sitter inte här hur jävla sjuk som helst? Och jag måste bara undra vad jag gjort gud egentligen, vad är det för mening med att fylla år och ha hur mycket goda saker hemma som helst, om man ändå inte kan äta ett dugg?!  Fanny, jag vet att du lider med mig.

Keep it real
Sofie


Kommentarer
Postat av: fancy

hahaha, fy fan, du har det inte lätt du! fast det gav ju mig chansen att äta för dig med i fredags :D

2009-01-19 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0