för att hålla sig till ämnet

jag ber till gud att inte olabandola avslöjar sig, för tanken av en operation avslöja olabandola lockar bara med och mer.

så, för att uppdatera:
det ryktar att olabandola är vaktmästare, stalker och känner ett enormt behov att vara med i vad som troligtvis är östhammars kommun stolthet.

att vi bytte lösenord (det var inte jag) var lite löjligt, eftersom att olabandola själv lovade att inte förstöra utan bara underhålla. att olabandola sen kom på det nya lösenordet (som är helt stört, spårat och förövrigt sofies idé) utan några hinder alls är det sjukaste jag har varit med om den här månaden iaf.
det här är åtminstone inget lösenord jag skulle random satsa på. olabandola=creepyguy2009?


hursomhelst. vi fortsätter operationen..
vad vet vi om olabandola än så länge?
1. påstår sig vara vaktis (håller tummarna för flintisen eller le dväg)
2. stämmer detta vet vi även att personen i fråga är av den manliga arten.
3. han är väl medveten om hur vi alla ser ut, vilket jag finner lite läskigt.
4. han vet även vad elins mail är, vilket också är lite läskigt.
5. med hjälp av föregående slutsats är chansen stor att han befinner sig på elins online-msn-lista dygnet runt. (han är ju med i svängarna om man säger så)
6. han spanar på oss i skolan konstant.
7. han anser att utlånande av jackor är fel.
8. han är ingen människa

slutsats: jag hade mina aningar, men sista ledtråden gör detta till lite utav en utmaning.

till olabandola
känns lite mesigt att allt du har på mig är detta när du verkar tracka på dom andra betydligt mer.
känner mig (trots jackan) utfryst, ignorerad och en hel del förföljd.
"Tina

Jag vill inte se att du trakasserar fler nu, idag till exempel i skolan då tar du på dig fannys jacka för att du fryser, hur tror du fanny ska klara vinter kylan som nu råder?"

jag skäms å dina vägnar.

när jag ändå är i farten vill jag härmed förbjuda utryck som brunstna tonåringar i bloggen. det har väl samma respektingivargrad som att skriva att det knullar i munnen när man tycker att nått är gott, eller knullar i öronen när nånting låter bra. näe vet nån va. slut på tramset. nu kör vi


till fredrik
jag gillar också stället bättre sen ola kom in i bilden. but still, olabandola är ingenting utan fest

för att inte hålla sig till ämnet..

miss softie är en sexleksak för män i form av en lösvagina.
kul tycker jag.
inte så kul tycker softie aka sofie

tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0