kamrat-tvivel all over

ska passa på att börja med att hälsa sofie välkommen, och samtidigt säga att jag har lagt knutmassoavslöjandet åt sidan. även om jag är sjukt jävla förbannad egentligen.

historien bakom det är att pantskallen aka sofie skriver ut på stället av alla ställen, bilddagboken, vilka våra 4 alternativ är, och nu, är vi körda. bara att börja om från början. men tvivla inte, vi kommer va där, ni kommer inte veta vilka vi är, och ni kommer skita på er.

nu är jag tvingad att gå över till familjen eldh och äta kyckling med bacon eller dylikt, för bjarne ringde nyss och sa att elin tyckte att jag var en jävla kärring annars. vilket i stort sätt betyder att jag inte har nått val över huvud taget, för hej, jävla kärring är det värsta man kan vara eller?

traskar dit med lite seger i stegen ändå och lite musik i lurarna.


på återseende

Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0