körslaget

Idag är det Lördag. För er som missat det vill säga. Men vad jag ville komma till var att jag har varit i Uppsala idag och handlat jätte mycket roligt! Eller. Jag har egentligen ingenting att skriva om som intresserar någon annan.

Jag känner mig bara skyldig att blogga när jag sitter såhär vid datorn liksom..
Nå, jag väntar på rapport från "parta loss på people"-kvällen igår?!


Jo! Det här heaven vs. hell partyt som arrangeras av forsmarkare. Har jag förstått fel eller får man bara ha 3 klädesplagg på sig? Underkläder = 2. Ska man ha bara jeans? Bara kjol? Bara t-shirt? Seriöst, det är ju MINUSGRADER. Är det overall som gäller eller!?

Det mest spårade som forsmarkare har kommit på, förutom spårade hejjar-ramser på jagspelardenhärsportenförjagsugerpåallaandra-cupen, for the stupid - basket.

"STOR KUK - FORSMARKS BRUK!!!"
Elin


Kommentarer
Postat av: jules

jag föreslår en långärmad fodrad lång klänning

2009-01-25 @ 10:31:16
Postat av: Anonym

VÄRSTA COOLA - FORSMARKS SKOLA

STÖRST KUK - FORSMARKS BRUK

STÖRST OCH BÄST - FORSMARKS FEST

SPRIT OCH KNARK - FORSMARK!



Foer faen

2009-01-25 @ 23:29:06
Postat av: lilleman

forsmarkskolan har nog helt glömt bort underklädes-generationen. de är på tok för spårade

2009-01-26 @ 12:25:18
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: a l v v s

Hejsan (:

Just nu har jag frågestund på min blogg, så kika gärna in. Har du haft en bra dag?

Kram,

2009-01-26 @ 12:28:50
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alva:

Tar du den i tvåan?

2009-01-26 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0