OKEJ

Okej, jag lägger högra hand över hjärtat, kollar er alla i ögonen:
Jag Olabandola lovar och försäkrar på heder och samvete, att jag skall säga hela sanningen och intet förtiga, tillägga eller förändra.

Jag tar en liten check off med damerna, detta är så otroligt underhållande, eftersom TINA försöker avslöja mig OCH samtidigt dra ner på läsare, eftersom jag fått antal läsningar per ip adress att stiga med snart 100% så förstår jag inte vad du ger dig in på.
Tina, du skriver att "Jag vet vilka du/ni tre är".  Man kallar inte någon för "DU" det är fult och oanständigt. Vi är inte TRE. Jag är en och samma person hela tiden. Jag har nu slutfört mitt uppdrag. Jag har flera gånger blivit hånad och förnedrad av någon som kallar sig "Jocke Med Foten". Jag har mina aningar om vem det kan vara och har börjat en intern msn utredning.
Nåväl, gissar att jag blir avslöjad idag, vilket var min andledning till att jag skrev ett inlägg tidigare inatt. Förstår att det vart jobbigt att läsa, det var ju längre en mamma-mu böckerna ni 91-92or läser på svenskan. Okej vi slutar med dissarna and go serious.
Do you really wanna know who i am? Det är frågan, jag hoppas ni har ett väldigt bra svar för ni är VÄLDIGT nära att avslöja mig, vilket skulle vara riktigt kul eftersom det är det som är meningen? Så ni har nu två val girls, ni slår era kloka hjärnor i hop och kommer fram till det som ni tillsammans tycker är bäst, ska olabandola få fortsätta med sin anonymitet? Eller ska han bli avslöjad, och ska antalet inlägg och besökare sjunka med 100%

Krigsyxan är lagd på bordet, jag viftar vit flagg för fest, men bara tills dess att ni har bestämt er....








Olabandola - Eran solstråle i vintermörkret

Kommentarer
Postat av: elle lilleman

Ola Bandola ställer FEST inför ett ultimatum! SPÄNNINGEN STIGER

2009-01-31 @ 14:23:56
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0