olabandola sätter sig själv i klistert och kan hälsa hem. tråkigt om du frågar mig

sitter med ragnar, elle, julia, fanny. elin och någon random peter den store och suktar efter pizza.

jag vet nu
på grund av skrivsätt
stil
tillfällen
humor
villken denna killen är.
elle hälsar, raganar och även jules "are you ready roy?".
gratulerar, du är i centrum efter detta jätteinlägg som ingen som helst orkar läsa. men still. gratulerar.
jag vet vem du/ni tre är men kommer inte att förstöra denna uppståndelse för mina kompanjoner. det här är fortfarande kul.
 keep on rocking älsklingar och hjältar

puss ragge

signerat: tina

Kommentarer
Postat av: Jocke Med Foten

Ni kommer aldrig kunna lista ut vem Olabandola är, för han lever i den undrevärlden, han har även 25h på sitt dygn, så han håller koll..

2009-01-31 @ 02:18:14
Postat av: olabandola

Damerna har absolut inte bevis på någonting!

Jocke Med Foten, du låter intressant, jag jag är som bond. Hoppas du tar lvl på WH.

2009-01-31 @ 10:28:38
Postat av: olabandola

Det är så OERHÖRT roligt eftersom ni är ute på helt fel spår :) ÄLSKAR DET HÄR

2009-01-31 @ 11:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0