Rock away

Tänker köra en hört för att gå i min sjuka broders fotspår (tina).

Jag vet att alla ni som spanat in "sveriges hetaste killar" vet vem jag talar om när jag skriver fredde "don't hate him 'cause he's beautiful" norberg. Jag, elin, fredde och abbe m.m sitter på bussen till skolan. När vi åkt typ tio meter tar elin fram en bok och abbe tar fram papper och börjar plugga.

Helt plötsligt säger Fredde:
Fyfaaaan elin vilken jävla pluggis du är som pluggar INNAN skolan ens börjat hahaha
Elin:
Men jag läser en vanlig bok, det är ju abbe som pluggar?
Fredde:
Aha, vad läser du för något abbe?
Abbe:
Företagsekonomi.

Det blir tyst

Fredde:
ABBE GÅR I TVÅAN HAHAHA!

Fredde "sågarn" Norberg, Abbe har aldrig gråtit så mycket i hela sitt liv

Stay alpha
Softie


Kommentarer
Postat av: tina aka prima ballerina

känner inget behov alls att trycka ner någon sådär på morgonkvisten

2009-01-15 @ 21:25:53
Postat av: Softie

haha så fridfull på morgonen, making friends

2009-01-15 @ 21:33:37
Postat av: SHEJKEEEEEEEEN

hahahahahahahaha finns det någon bättre man????

2009-01-15 @ 21:52:54
Postat av: lilleman

hahahahhahaha fredde förgyller mina dagar

2009-01-15 @ 23:35:51
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: jules

mer fredde åt folket

2009-01-16 @ 12:00:41
URL: http://sundance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0