sam's town

Jag är helt slut. Jag skulle kunna gå och lägga mig närsomhelst. Skolan + gym tar kål på mig.

Men jag kan ju inte gå och lägga mig utan att dela med mig av detta:

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig och tänkte att jag skulle kika in på stockholmstreetsyle för att få lite inspiration och fann det här:


Jag är kluven. Antingen kan hon vara en sådan slavisk människa som följer allt som har med "mode" att göra eller så har hon bara lyckats att träffa rätt nu. Hon är ju en sådan som skulle kunnat ha gått sådär i de senaste 10 åren.

Och hennes blick. Jag blir fan rädd.
Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet att eran blogg kommer att gå lång och nå ut till många så syrran GE MIG GRATIS PR!

2009-01-27 @ 23:38:11
URL: http://nejhanna.webblogg.se/
Postat av: Hanna

10 kr högst okej? ;D

2009-01-27 @ 23:38:50
URL: http://nejhanna.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Nu låter det som att jag allvarligt vill att ni ska skriva om min blogg i slutet av alla inlägg men länkad kanske jag kan få bli för en 10! 3 kommentarer var kanske lite väl. Så nu är det slut på det!

2009-01-27 @ 23:40:33
URL: http://nejhanna.webblogg.se/
Postat av: Soffan

Tio kronor låter rimligt i mina ögon, vi måste tjäna alla pengar vi kan :D

2009-01-28 @ 16:38:32
Postat av: tina

tio kronor taget.

förövrigt tycker jag att det är spårat att sitta och surfa på internet efter kläder man kan ha på sig nästa dag. åtminstone om det är en helt vanlig random skoldag! skärpning.

2009-01-29 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0