Shit, piss, fuck, cunt, cock-sucker..

..Mother-fucker, tits, fart, turd, and twat.

sammanfattning av cupen:
gårdagen: 1:a i gruppen, boom baby
dagens: 1:a i slutsbelsgruppen, suck on that
semifinal: östhammar-ekeby 0-3 UPPMÄRKSAMMA! yiha whats up hoes and bitches.
final: gimo-ekeby 2-2 ordinarie speltid. 3-2 med 2 minuter kvar. självmål från en av våra egna. no hard feelings. tackar gud för att vi slapp undan straffarna, även om jag är okapabel till att skjuta några. UPPMÄRKSAMMA IGEN, upplands ekeby if slutar som 2:a UTAN att ha förlorat nån match på ordinarie speltid. TOUCHÉ.

livet är hårt, men vi har hedern i behåll. bra jobbat ungdomar, damer, publiken (som mest marre och elin).
domarna kan träna lite till tack
(för hör och häpna vi skulle egentligen haft en straff helt klart. 3 hörner meaning straff, så var reglerna)

Tina
(vill gärna ha lite kredit för min tappra insatts i cup 13)

Kommentarer
Postat av: linnpan

vi är dom som förlorar men jublar ändå. Olé för oss idag

2009-01-06 @ 21:58:48
URL: http://linnandersson.blogg.se/
Postat av: elin

jag vill ge dig en eloge för svordomarna. stark insats

2009-01-07 @ 00:16:57
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: elin

jag vill ge dig en eloge för svordomarna. stark insats

2009-01-07 @ 00:17:19
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: tina

tacka inte mig, tacka herr delonge

2009-01-07 @ 00:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0