Tack

Tackar det varma välkommnandet trots mina attacker mot er alla.




Från FEST fick jag dessa frågor som då ska verka som något slag av intagnings kriterier.

1. vi vill se intyg från läkare att du inte har actrotomofili.
2. Västerås? eller tangentbordet, eller longsword och typ exura vita ifall jag själv blir skadad (foe ragz)
3. du måste veta vad du ska svara om nån frågar dig om du är redo (något oförutsätt jag vet. men det är så vi har det här i fest-världen)

1. Jag har inte actromofili.
2. Jag kommer andvända tangentbordet, mitt longsword och typ exura vita ( foe you ragz)
3. I WAS BORN READY MOTHERFUCKING TINA!

Jag har ett nanm förslag, dock är det lite konstigt, och väldigt matigt, fetaO(st) Den enda bokstaven i detta namn som inte är relevant är "A" men A är först i alfabetet = means vi alltid är först. Nej nu ska jag avnjuta min vegetariska paj med amputerade kroppdelar i, en liten tankeställare till alla er brunstiga tonåringar som ännu inte avnjutit denna blogg:


Olabandola







Hur kan ett skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt?


Allas eran Olabandola, hörs ikväll tjejer.

Kommentarer
Postat av: Ragz

Hahaha, your killing me slowly, ledsen tjejer men sen ola har hamnat här har det blivit 95% roligare :D

2009-01-30 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0